Vecka 34


Vecka 34 och (förhoppningsvis!!!) mindre än 50 dagar kvar nu. Kontroll igår och allt bra, bra värden sen sist. Måttet på linjen och hjärtat slog så fint så. Båda mina killar var med igår med, spännande tyckte Wilde. :) 

Var i karlstad igår och då passade jag på att hämta ut Liberos startbox på Ica maxi. Sista boxen nu och denna toppar helt klart tillsammans med apotek ♥ och Kronans. ⭐⭐⭐⭐⭐
Så kul med alla dessa boxar! Men nu blir det inga fler för nu har jag fått alla man kan få. 

Bara bra saker och som pricken över iet så bjöd även Ica maxi på en 10% på allt vid ett köp och hela 50% på ett helt köp av barnkläder upp till strl 86. Helt fantastisk rabatt anser jag iallafall!  



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0