Vad och när?



Vad tror ni? När kommer bebis och blir det en tjej eller kille? 

Själv gissar jag på en kille, ska man gå på "skrock" med hjärtljud så säger det kille. Även många jag knappt känner som sagt det där blir en kille. Och känslan! Men är ju 50/50 att man gissar rätt. Lika glada bli vi vilket som, men wilde vill helst ha en lillasyster han. 

Och datum så säger jag 13 augusti ♥ (önsketänkande och hoppet om att slippa gå över ens 1 sekund) Beräknat datum är 20 augusti. Wilde var beräknad 10 januari han föddes 01.29 den 11 januari så där gick jag inte över tid direkt. 

Så vad tror ni då? 


Kommentera
Postat av: Anonym

13 Augusti är bra då fick jag Jesper efter att Ga gått över 16 dagar 😉

Tror det blir en flicka som väger 3410 gr och är 49 cm lång 😄 Dock tror jag du går tiden ut + 4 dagar Kram

2015-07-25 @ 19:51:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0