Tisdag omgång 2



Haft en trevlig heldag med Sandra och william. Började med fika och paket, nybakad hallonpaj til mej och sandra. Glass till barnen. Wilde var lycklig över att få paket bara sådär, och över att ge hahaha dom hann inte ur bilen ens innan han hade hämtat paketen till William och stog på trappan med dom. Nu kanske ni undrar varför wilde får paket mitt i sommarn bara sådär? Försenad födelsedagspresent! Så jädra bra är jag och Sandra på detta. För de är inte första gången, jag fick förra årets och detta årets jag. :) Borde helt klart ha firat Sandra idag med men har väl 1 månad och ett år på mig så. ♥ Och tur att vi inte som vanligt  tänker likadant.... För det har vi ju aldrig gjort förut, tror det var 2 år sen vi gav varandra samma present med bara lite skillnad på stilen.  Wilde fick iallafall Lego junior och en stor vattenpistol.... William fick Lego Chima, en stor vattenpistol och godis han. Haha inte stora skillnaden där inte! Och jag fick ett presentkort på världens bästa handelshuset ja. 

Tog oss en tur till Åmål men när ja helt plötsligt kunde köpa vad jag ville hitta jag ingenting sådär som jag bara måste ha. Men nästa gång hittar jag säkert mer! :) Passade på att lämna en stor påse barnkläder till en tjej i Åmål. Känns bra att kunna hjälpa till lite även om de inte är jätte mycket eller dyrbart så. Men förhoppningsvis guld värt för den som inte har själv? 

Sandra bjöd på lunch så idag har vi verkligen blivit bortskämda så de heter duga! Sen tog vi ett varv på dollarstore och ica..Handlade med glass så åkte vi hem och åt glass och umgicks nån timme till innan dom rullade hemöver igen. En mysig dag helt klart! Och barnen har för det mesta vart ganska bra vänner och lekt ihop så vi har kunnat sitta och tjata ensamma. Härligt de! :) Tack för idag! 

Nu ikväll lagade jag till en ganska tråkig köttfärspaj och sallad. Efter vi hade ätit tog mina killar chevan och åkte till garaget och än har dom inte kommit tillbaka. Jag ska snart ägna mej åt tv en stund sen sova, trött idag! Imorn är en oplanerad dag så får se om de blir en lugn händelselös dag eller om vi hittar på nåt. 

Jag och wilde i väntan på vårat sällskap för dagen förut. :) 

Och en sammanfattning av denna dagen ser ut såhär! :) 
Ser ni wildes polly där i bakgrunden? Hur nöjd som helst är han! :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0