Tisdag


Idag har vi en bara vara hemma dag, det behövs.. Iallafall för min del! Wilde tycker väl de är mindre kul dessvärre men bra att ha tråkigt ibland med. Jag tror helt ärligt inte ens jag skulle orka åka och hitta på nåt idag. Sovit helt värdelöst för det värker så i höfterna, speciellt vänster sida. Gör ont att stödja på vänster ben ens. Så blir det tydligen när man går för mycket. Blir bara värre och värre detta. :( Och tillsammans med resten också... Tyvärr behöver ju hemmet sig en omgång med men lite i taget så ska de nog se bra ut om några timmar de med för att bara sitta helt still och stirra är uteslutet! :) Förresten gör de lika ont i höfterna att sitta still så. 

Jaja så är de! 

Igår hade vi en bra dag i Åmål. Var först och hämtade 2 hyllor. Sålde dock den ena till syrran innan jag ens hann hem med dom..Räckte gott med 1 :) Sen vankades det Piratparad för wilde. Samling i plantaget och promenad ner till djuphamnen, och där nere fanns ostindiefararen. Godis utdelning till alla utklädda barn, coop gick där och delade ut festisar&kritor till alla barn. Mötte Stephanie och barna där med, syrran tog med sig Elias och Wilde och var på skeppet. Stort och mäktigt skepp! Och galet nöjda barn. Gick och fikade på Strand cafet efter det. Ja det stället fick inte många poäng av oss iallafall men dom fick en jäkla massa pengar av oss istället. Inte värt för en sekund, första och sista gången vi gick dit.. Det var iallafall ganska mysigt för och säga nåt bra, och väldigt fint därinne även om vi satt ute. Hamnade i lekparken en sväng sen åkte vi hemöver jag och wilde för att storhandla. Och när vi kom hem så kom Pia förbi och lämnade en present till wilde för att vi passat Tussan i veckan medans dom varit på Wheels and wings. Wilde var så nöjd så :)  

Wilde var utklädd  till Jake från Jake och piraterna :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0