Min födelsedag



Började dagen med att få en sovmorgon av Wilde efter flera tidiga morgnar på raken nu. Han sov tillochmed längre än mej.  Det var välbehövligt! Sen fixade vi frukost, städade lite och så kom pappan i huset hem från Power meet. Jag fick rosor och ett kort, födelsedagspresenten har inte kommit än och jag är så nyfiken! Wilde fick en frän chev 56 sheriff. Gött nöjd kille! :) Åkte och handla, förberedde här och garnerade tårtan. 

Fint på altanen. :) 

Tårtorna blev både fina och goda, helt tomt på tallrikarna så det måste jag ha gjort bra. En vanlig till dom flesta av oss och en kött&skaldjurs fri till min icke köttätande syster och kräsna bror. 

Till efterrätt serverades glass i stora lass med tillbehör som olika strössel, maränger, såser och körsbär. 
Smakade bra i värmen. 

Och jag har blivit så bortskämd med fina presenter! 
Passade mej nåt alldeles helt perfekt, tack allihop! :) Älskar verkligen den prickiga serien och vatten/drick behållaren. Ja och allt annat också såklart men just dom är i topp. Även fått pengar och presentkort på handelshuset.  Pengarna ska investeras på ikea, vill byta ut allt det svarta porslinet mot vitt så det ska jag använda dom till. 
Och pyjamsen som jag/bebisen fick av min faster, alltså hur söt och dessutom med ugglor? :)  



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0