Lördag


Ännu en sån där lugn och inte göra så mycket dag, samma igår. Njuter av att bara va! 

Igår tillbringade jag ett par timmar hos Stephanie på kaffe medans killarna va i garaget och städade. Sen handla vi, gjorde nachos, färgade mitt hår och sen avslutade vi dagen med ett par avsnitt av Orange is the new black. 

Idag har det grejats här hemma med både de ena och andra. Ätit grillat,  badat i badtunnan som va alldeles lagom eldad så det var behagligt och bra att sitta där. Lagt wilde för en stund  sen och Fridde har åkt till Åmål han. Bluesen där denna helgen. Jag har nyss ätit en stor skål med jordgubbar och grädde, jordgubbarna plockade i trädgården och bara sådär hur goda som helst! 

Ska skiva upp vattenmelonen som är kvar nu och så får det blir Secrets and lies som jag missade i torsdags på play.. 

Sommar! ♥ 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0