Liseberg


Igår hade vi en bra dag! 

Började dock dagen med att vi kunde ha försovit oss eftersom jag ställde klockan fel... Men vi har för det mesta en väckarklocka i Wilde och igår var inget undantag! Syrran och Tom gjorde dock slag i saken och sov istället men ingen större fara med de. Kom iväg inte mer än 20 minuter senare än tänkt så :) 

Stopp i brålanda, gissa lyckan när favorit lösgodiset fanns där?! Inte ätit de på 1 helt år sen jag hittade de på tanumstrand 1 gång. Men varför köpte jag inte mera?! Slut innan vi kom hem igen...

Jag och min fina lilla familj redo att åka. 

Körde 45an hela vägen ner, blivit fin och bra väg där... Men jag är van att köra E6an alltså körde jag såklart vilse när vi kom dit... Och när vi väl kommit rätt och är vid liseberg ja då jävlar tog jag fel avfart och hamnar ute på "stora vägen" vilken av dom vet jag inte men kände bara IGEN!!! Alltså att jag inte bröt ihop mej själv! Men 3e gången hamnade vi rätt iallafall. :) 

Vädret på Liseberg var över förväntan iallafall, kom kanske 20 droppar regn sen blev de finare och finare. Karusellåkning, spelande och promenerande. Lagom med folk. Dock blev det allt jobbigt för mej efter ett tag, aj o aj. Avslutade lisebergs turen redan runt halv 6 då var de lagom åt oss alla. 



Både wilde och jag hade turen på våran sida. Wilde vann mest men 1 varsin stjärnvinst fick vi. Chips till wilde typ direkt vi kom dit och m&m's lite senare till mig. :) Jag vann en liten vattenpistol också medan wilde vann en stor och även på center hjulet vann han. 2 små nallar och sen en glittrig stav fick han sig också. Väldigt nöjd och glad kille. :) Tur jag hade tagit med Wildes gamla paraply sulky, hade med den ifall wilde inte skulle orka gå och för att ha väska och allt på men den fick nu köra på kilovis med chips och annat istället :)

Jag körde hem också men då med en väldigt alert syster i baksätet som såg till att att vi inte kom på några fler avvägar. Körde å andra sidan vägen vi är van hem också. Matpaus på Max i bäckebol sen raka vägen! :)

 Tack för toppen dag! Wilde är överlycklig över sin lisebergs dag. Att se han så glad och nöjd är nog det bästa som finns. 

Vinster i massor och på den sista bilden Wildes inköp för dagen. Skosnören "The Boss" och stor kanin till sig och liten till bebisen. :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0