90%


90% idag och jag hoppas hoppas verkligen att räknaren stannar nånstans här på 90. Imorn är det ny vecka igen och då v. 37. Bebisen är ca 47 cm och väger ca 2.8-3 kg i den veckan. Och full i liv, känns som den har alldeles för lite plats. Märks att de är trångt åt den för sparkar och sprattlar har bytts mot buffar och tryck istället. Ibland känns det som den promenerar med benen istället för att sparkas. 

Det mesta är klart, ska handla lite "sköta om saker" som saknas bara när vi storhandlar och så måste jag till babyproffsen nån dag och köpa bältesmuddar till babyskyddet. Undrar varför jag inte köpte dom sist vi var där? Näh då kollade jag bara på dom fast jag visste att dom behövdes. Kan inte ens minnas varför jag inte köpte dom? Dumt iallafall! 

I måndags kom det ett paket på posten till bebis från en gammal arbetskamrat, 2 onepiecar varav den ena var denna fina newbien på bilden och den andra är en större som las undan i väntan på att passa. Velat ha en sån newbie länge,  den kommer bli alldeles perfekt att använda som ytteplagg nu i augusti/september. Hänger såklart på plats med dom finaste plaggen och ytterplaggen i rummet. :) 

Rummet måste fixas klart men det saknas liksom plats! Har alltid haft ett "brötrum" där man stoppar in allt men nu saknas det. Behöver nån mer förvaring och undrar vad de skulle kunna vara för nåt.. Jaja bebisen ska inte bo där än så lugnt på den fronten egentligen men jag vill känna ändå att de är ordning samtidigt... 

Alltså jag spricker snart känns de som! Magen växer väldigt mycket nu men måtten ligger fortfarande mitt på linjen så ska ju vara så men jag känner mej... Ja jag vet inte ens hur jag känner mej...... Väldigt väldigt ofin iallafall. Längtar efter mina vanliga kläder, mina converse i min storlek. Och känna mig som mig själv igen.. Och att inte ha ont. Och såklart efter lilla bebisen! ♥ Få se vem det är där inne, kille eller tjej? Lik Wilde eller inte? Längtar efter att få gå ut och gå med fina vagnen som jag är så nöjd med. Och att använda alla söta nappar, fina kläder m.m som väntar på bebisen med.

Kontroll igen på tisdag igen och då ska jag till barnmorskan jag hade med Wilde för nu har min vanliga gått på semester. 



Förövigt ifall nån missade det (typ alla som läser här) så fiskade jag kommentarer där under. :)
⬇⬇⬇⬇⬇

Kommentera
Postat av: Anonym

Hoppas de kommer väl till användning ☺

Svar: Det kommer den absolut att komma :)
Sandra

2015-07-25 @ 19:52:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0