Torsdag


Dagarna bara springer förbi, hurrar för att de är "vardag" igen. Dagis är öppet som vanligt och wilde har varit där i 2 dagar men nu vankas ledigt igen. Semester/årsarbetstid för mej nu i 3 dagar, måste ju hinna med att förbreda för wildes 4a års dag. Imorn ska vi handla, baka och fixa. Och inte glömma 4a års kontroll på tandläkaren. På lördag kalas med kompisarna för både Elias och wilde, hyrt gympasalen på lungnadal gympakalas med pirat tema. :) Gött att ha nåt stort ställe så dom kan härja loss med kompisarna, smidigt att slå ihop med både roligare och billigare. På söndag kommer släkt och familj hit på kalas då ska de bjudas på hemmagjorde tårtor med blixten mqueen tema. Beställt ljus och ätbara stickers med bilar på så gör de enkelt för mej. Hoppas han ska bli nöjd mitt lilla hjärta. 

Just nu är wilde hos ewa, han behövdes klippas och fick stanna kvar där en stund så jag har plockat, tvättat, handlat och förberett maten. Nu är allt va jul heter borta, gardiner i wildes rum bytta m.m. De behövdes, energin har inte varit på topp på sistone så de va gött och få lite gjort idag. Pappan hämtar wilde på väg hem från jobbet sen så ska vi äta pasta och sås gjord enligt recept från jennys matblogg. Såsen smakar mmmmm den e redan klar så :) 

I måndags var jag ledig också och vi va till grums, äntligen vart v70in godkänd! Dock en spännande resa dit då de inte gick att köra 1 kilometer över 80 trodde bil skulle vibrera sönder, stanna och drog hjulbulten ifall de skulle va de men hjälpte inte dock var den som vanligt efter besiktningen så va de blev vet vi inte men lagade sig själv gjorde den iallafall. Passade på att ta en fika med Sandra och william när vi var i närheten också. Alltid lika trevligt att ses. 





Nu ska jag blunda på soffan en stund i väntan på mina älsklingar, hörs i helgen igen! :) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0