Tisdag


Bjuder väl på ett törrt inlägg utan bilder igen då, kanske får lägga till en emoji eller 2 på slutet för att liva upp ;) 

Jobbat i helgen och jobbar varendaste dag fram till helgen som kommer. Mitt minus är förmodligen ett minne blott numera och de känns ju himla fint får ja säga.. Känns klart mindre stressande så. Men nu längtar jag allt till både fredag och helgen. På fredag slutar ja lite tidigare, syrran kommer antagligen hit och umgås. Och de är dessutom en riktigt efterlängtad löning 😃👍👌 På lördag en tur till karlstad, såg en massa fint och billigt heminredning på coop bergvik jag vill kolla efter men de lär va slut känns de som så enda jag planerat för den turen är ett nytt kupefilter och spackel till bilen. :) 

Förövrigt väldigt spänd inför kvällen, kaaanske men bara kanske kommer att köpa en sak ikväll som jag absolut inte hade tänkt köpa men inte kunde motstå när jag fick se. Vad får ni se/läsa om en annan gång om det nu blir så. Är iallafall min änsålänge ihop sparade ullareds pengasamling som ryker ifall de blir köp. Har inte lyckats spara ihop så mycket sen vi va iväg sist så det blir tomt där men jag tror isåfall att de är värt de! :) 

💸💲💰

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0