Oliwers dop



Och så blev det lördag. Jag var ett nervvrak, tänk om inte tårtorna skulle räcka? Bli äckliga? Tänk om dom vanliga tårtorna skulle misslyckas ? Smaka äckligt? Tänk om... tänk om.... 

Men allt klaffade och dagen blev sååå bra! 

Smidigt och lättsamt i kyrkan. Och tror även alla tyckte kalaset efter var trevligt. :) 

Dukat och klart! 

Smörgåstårtorna 

Marsipan tårtor, blå tårtbotten och fyllda med vaniljkräm och hallongrädde. 

Dukat för fikat och lite av folket. 

Presenter till Oliwer


Min syster är Oliwers fadder. (Precis som hon är Wildes )


Presenterna uppradade här hemma. Allt detta , pengar och 1000:- på ikea fick han. :) 


En fin dag med familjen och bästa vännerna. ♥ 

Saknade dock flera av mina vänner av olika anledningar. 2 a gången jag döper barn och min närmsta vän sen barnsben saknas, sist fanns det åtminstone en anledning men nu vet jag inte ens vad det är som händer? Sen kan man ju ha sån otur som Sandra och få magsjuka, ni saknades  och jag hoppas du mår bättre nu. ♥ 

Tack alla ni som var med och gjorde dagen så bra, tack för alla fina presenter och tack för all hjälp. Ingen nämnd och ingen glömd förutom att min syster förtjänar 1 extra stort tack för allt.
 

Har fler bilder på systemkameran men ni får hålla tillgodo med dom här tills vidare. 






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0