v. 40!



Alltså det är så nära och ytterst lite kvar nu förhoppningsvis, det värsta tänkbara är ju dock att gå över tiden men det får vi väl verkligen hoppas att slippa. Jag orkar inte vänta en sekund nu, så evig och oändlig väntan. Jag är nyfiken och det ska bli så spännande. Snälla lilla bebis kom nu! 

Igår kväll var jag verkligen hoppfull, tänkte att nu kanske händer det nåt eller så är det återigen bara en ny irriterande grej. Hade ett sånt tryck neråt, inte alls som vanligt och så var det ju natten innan med wilde men nu var det liksom inte mer än det. Trycket är kvar, det gör ont men det är inte mer än det. Hade även sammandragningar igår som inte gjorde ont ,skumt det kändes eftersom jag har haft ont av det i 20 veckor snart men igår var dom helt smärtfria. Men som sagt verkade det inte betyda nåt annat än att det är irriterande. Och ingen 13 augusti bebis blev de så där fick ja inte rätt heller. 

V. 40 nu idag iallafall, bebisen är mellan 48 och 52 centimeter nu säger appen. Och vikten ligger på ungefär  3.4 kg - 3.6. Wilde var verkligen ett barn helt enligt boken, nästan född på bf (1.5h försent bara) mått enligt vad som är vanligast. Hela graviditeten mitt på linjen, han har följt kurvan på bvc mitt på linjen, bytt storlekar och växt exakt enligt klädaffärernas storlekstabeller. Dock krupit, gått och så lite senare men annars följt allt. Undrar om denna bebis är likadan? Graviditeten har varit mitt på linjen i mått iallafall. Hoppas på lika punktlig eller gärna lite för sin tid bara :)  Undrar hur bebis kommer vara? Se ut? Vad det är? Längtar så tills vi får åka in, ännu mer tills vi får åka hem igen till våran Wilde och familjen är komplett sen ♥ 

Har fixat och grejat klart alla saker här hemma nu, möblerade om och flyttade in vaggan i vårat sovrum och monterade ihop skötbordet så det ska va klart tills man kommer hem. Väskorna packade för att åka in, i mitt huvud ska vi ju inte bli kvar där utan allt går snabbt och lätt men måste ju tänka praktiskt så packat för 3 dagar åt både bebis och wilde och åtminstone en necessär med allt vi kan behöva och 2 ombyten åt mej. Bara handväska, mobilladdare och ev kläder åt Fridde som inte är klart men han får göra klart själv och det andra är ju så gott som klart ändå så men kan ju inte packa ner de bara. :) 

Detta är nära! 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0