Torsdag



100% idag är dagen, men nån glömde berätta det för bebisen! Alltså jag vet inte hur det känns riktigt men inte så hopplöst som jag trodde, näh nu tar vi en dag i taget och hoppas verkligen att den lilla behagar komma helst igår då!


Har försökt att få lite gjort idag, så dammsugit, tvättat och handlat. Hade Stephanie och Joline på kaffe i förmiddags med. Har mått ganska bra men fick allt lägga mig en timme i eftermiddags för då var illamåendet hemskans. Såå trött på det så det finns inte! Att det gör ont är inte närheten så energi krävande som illamående iallafall. Men både och och allt där runtikring kunde ju kvitta. Kom ut istället lilla bebis så allt blir som vanligt istället. 

Tog en tur på Dollarstore förut när jag var ute och handlade. Hade bestämt mig för att köpa en present till wilde som han ska få när han blir storebror. Han är inne i en pysselperiod nu så köpte papper, mallar, mönstersaxar, nya tushpennor och glitterlim till han och där på dollarstore är allt sånt så billigt dessutom. Perfekt att pyssla med sen när syskonet kommit. Lugnt, tyst och stilla var min tanke :) Passade på att lägga allt i en fin påse som jag hade köpt sen tidigare på ullared och jag tror han kommer att bli glad för det. 

Nu är wilde och gör stan med sin mormor, hoppas hon har guldbyxorna på sig för Wilde hade planerat detta bra de va liksom ingen hejd på allt han ville göra och köpa när dom skulle ut. Fast ja sa att det går att säga nej också så! :) Här vankas det snart grillat, känns som det skulle vara fredag nästan eller helg... :)  Ska bli gott iallafall fast de bara är torsdag. 

Och de va väl ungefär så spännande detta blir för nu har jag inte en sak till att skriva om. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0