Söndag


Sitter i soffan och gör absolut ingenting, har en lugn och händelselös helg. Riktigt skönt faktiskt. 

I torsdags bar det iväg till Leos lekland igen, denna gången med en massa folk. Sammanlagt 8 barn och föräldrar var vi. Vi var inte ensamma där direkt kan jag lova, och tyvärr hängde inte leklandet med för det var tomt på drickor, glass, fika, mat m.m inga band till barnen slut dom med. Toaletterna städades inte som dom skulle, blött på golvet, slut på papper och skräp på golvet. Tråkigt! Men barnen hade lika kul som alltid och härjade sig svettiga. :) Har blivit mycket leklandet nu men det är ju så himla bra så det är de värt. Alldeles lagom för mej med, behöver inte gå en massa osv. Men nu tar vi leklands paus tills alla semestrar m.m är slut så det inte är så mycket folk. Efter leklandet bar det av till babyproffsen för inköp av bältesmuddar och sen bergvik ihop med Stephanie, Mickan och barnen. Käkade mat och kollade runt lite. Bra dag! 

Fredagen något lugnare, en tur till furuskog med Stephanie och Elias och lite helghandling annars höll vi oss hemma tills Fridde kom hem då blev det en tur och gratulerade Wildes farmor som fyllde år. Min pappa har också fyllt år fast i torsdags men han har inte haft tid och bli gratulerad än han. 

Igår var jag ensam hemma så gott som hela dagen. Gjorde knappt nåt vettigt på hela dagen men det måste ju vara bra. Man ska ju vila så mycket som möjligt när man är i slutet av graviditeten men eftersom jag är ensam med wilde hela dagarna annars och inte kan begära att han ska vila sig igenom sitt sommarlov så får jag väl mega dunder vila en enda dag då?! :) Fast jag skulle behöva göra de hela dagen idag med så, urkass sömn mått så illa så jag knappt kunnat sova. Bebis har varit vaken nästan hela natten och regnet som höll mig vaken.. Zzzzz Zzzz 

Fast å andra sidan så ska vi inte göra nåt idag planerat så får nog bli en sån dag! Behöver bara ta en liten tur till affärn annars ingeting. 

Wilde var hos Tommy hela dagen igår han, dom har kattungar och gissa vad wilde tjatar om att han vill ha en kattunge till? Sen tyckte han allt att katterna här hade blivit så stora så när han kom hem. Oj vad stor du blivit blixten det ser jag de! Sa den lilla gubben Wilde.

Ännu en vecka på ingående, tror vi ska fika med alla vi känner denna veckan. Fast å andra sidan brukar det inte bli så mycket som man säger men hoppas ett par av fikorna blir av iallafall

Imorn ska vi iallafall ner till Åmål och träffa min kusin Johanna på en fika, och innan det ska vi på bakluckeloppis med Sandra på väg mot åmål. Blir en trevlig dag de tror jag bestämt :) 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0