Onsdag



Fortfarande ingen bebis, haft 2 riktiga skitdagar nu dessutom. Är så trött på det här illamåendet nu så jag vet inte vad. Inatt trodde jag iallafall att det skulle bebis. Hade så ont så jag trodde jag skulle gå av på mitten, låg förväntas full och väntade på nåt mer... Somnade och vaknade av illamåendet istället, tack för den! Jag tror bebis kommer inatt istället för så dåligt som jag mått idag och konstig jag känt mej måste det betyda nåt ? Eller inte det återstår väl att se imorn. Var iallafall lite mera välmående en sväng på förmiddagen, hade Stephanie och Joline här på kaffe då. Trevligt med sällskap en stund. Sen gick jag och la mej och klev inte upp förrens wilde skulle hämtas igen. 

Wilde var nöjd idag när jag hämtade honom, polisen hade varit på dagis och visat bilen, pistolen, handbojor och mycket annat. Nöjd kille de för han gillar polis ,ambulans och sånt :) Eftermiddagen har tillbringats med pyssel och slapp, ätit glass och melon istället för mat (wilde har iallafall ätit på dagis så tröstar jag mej med) Pappan jobbar över, lika bra att passa på så mycket som möjligt innan bebis kommer. 

Såhär ser räknaren ut idag, imorn slår den om till 100%.  Hoppas bebisen vet om de så den kommer nu :) 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0