Min sista glossybox


Längesen sist jag skrev om mina glossybox, idag fick jag min sista. Förra månaden löste jag in mina glossydots och fick boxen gratis. Den boxen va sådär precis som dom sista varit, ingen wow upplevelse men de mesta som inte varit nåt för mej har varit säljbart och lönsamt ändå. Men efter jag hade växlat in mina dots var det dags att säga upp kände jag så det har jag gjort nu. Kommer saknar lyxen och förväntan men helt ärligt är det bättre att testa en ny produkt som jag väljer själv varje månad istället för att köpa glossybox för 139:-/månad. Eller kanske ta en lykobox nån gång ibland när jag beställer mina färgbomber eller så då dom är både billigare och oftast mer användbara.  I vilket fall som helst var jag väldigt nöjd med min sista box. Superglittrigt och snyggt nagellack, lös ögonskugga i snygg färg, bra att ha i håret grej (dock överflödig fått alldeles för många såna på sistone i glossy så hinner inte använda alla) ansiktsmask och till sist en lipgloss penna. Pennan var inget för mej så den fick de bli glossybox köp och sälj på! 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0