Lördag


Hunnit med förvånansvärt mycket idag trots min uteblivna ledighet. Jobbet då såklart. En snabb  tur på loppan. Där gjorde jag dessutom fina fynd i form av splitter nya converse. Men inte till mej då utan syrran fick ett par gräddvita och Fridde ett par marinblå. Avis på dom båda men jag har varken 37 eller 43 på converse och med dom priserna (100 för syrrans och 50 för friddes) och det faktum att båda var helt nya ja då köper man om man har nån att köpa till. Syrrans var 100% äkta dessutom medans friddes ser äkta ut för den som ser dom men en som vet vad den ska kolla på ser skillnaden bla på storlekslappen inuti skorna. Till mig själv hittade jag faktiskt en liten porslins cupcake till samlingen i vitrinskåpet. När jag kom ner till marknaden hade wilde tröttnat efter att ha gått där ett bra tag med Ossi&Tom, men ett varv fick de bli så jag fick kika en snabbis. Köpte bröd på wästgöta bargarn, 5 par strumpor varav 4 till wilde och ett par ugglor till mig. :) Och såklart marknadschoklad! Sen ville ja bara heeem..... Körde hem mormor som var på stan först sen full fart mot säffle. Trött i huvudet och hungrig. Hem och landade i soffan en sväng innan sibylla fick laga maten åt oss. Känns som klockan skulle va minst 10 på kvällen nu , stentrött idag! Hoppas på sovmorgon imorn sen är de jobbkväll som gäller. 

Dagens 👍 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0