Onsdag


Redan mitt i veckan, en ganska händelselös sådan. Jobb och inte så mycket mer än så som händer denna vecka, eller ja i måndags var ja på handledningen inför 14 september. Inte så mycket mera nytt sen sist utom att de blir mer att räkna denna gången. Vallokalen stänger 1 timme tidigare med, skönt mer tid till att räkna för sent lär de bli innan allt är klart ändå. 11 dagar kvar, ska bli intressant att se vad de blir för resultat 👍

Idag var meningen att ja skulle ha åkt till grums senare för att besikta 56an men vi avboka. Svänger man kraftigt händer de att bilen tappar bromsarna så man får pumpa på pedalen för att få broms igen En slang som hamnar i kläm, ingen som helst fara när man är medveten men gissar att inte besiktningen tycker de är okej så risken för körförbud kändes stor. Fixa de och se till att få den besiktad innan årjäng iallafall. Tack vare de har vi iallafall bara en bil nu, min bil går inte alls bra just nu och har inte gjort sen innan somnaren så jag vill inte köra den ifall den stannar helt och olämpligt. Startar knappt, går jätte risigt till en början och dricker bensin betydligt mer än den borde. Som om att den ens drack lite innan liksom. Skiit bilar säger ja mest, dom ska bara gå och gå. Känns som min bil krånglar mycket, nånting varje år.

Jaja så kan de va. Återkommer iallafall senare idag med en recension av min blogbag som ska hämtas ut på posten sen. :)





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0