Torsdag


Redan torsdag i en något så händelselös vecka. Jobbat varenda dag sen inte så mycket mera. Gympan i måndags, wildes favorit i veckan förutom lördag med lördags godis 😂😂😂 Har varit en husfru dom senaste två dagarna och lagat ihop en massa gott. Mitt livs första och klart godkända köttfärslimpa lagades igår. Idag fick de bli en äppelkaka som ska få va fredags fika till jobbet imorn. 👍🍎 Och sen provade jag ett nytt recept, creamy taco kyckling med hemma lagade klyftpotatisar. Den fick mer än godkänt av mej, enkelt och jättegott. Tack middagshjälpen för den! Ibland kan tillochmed ja fast inte alltid. 😂 


Snart helgen och ledig är ja, det blir en lugn helg. På lördag ska vi umgås med Emelie&Nova. En tur på loppan på medis sen ska barna få prova på Sagostund på  biblioteket. Men först ska de va fredag med jobb 7-16. Och fredags mys såklart med en rejäl påse icas lösgodis för utan de är de inte helg inte. Godis🐷. 

Förresten ser alla mina figurer eller ser de bara skumt ut för er när ni läser?! Vet att iphonens emojis såg jättekonstiga ut så kanske gör de det nu med? 

Just de ja måste ju visa hur höstfint de är på trappan nu. Haft bytes handel med en arbetskamrat, hon fick massa spetsar och band att pyssla med och jag ett hjärta att hänga på dörren. :) Och wilde har köpt/valt ut en fin pumpa lykta. 



Igår flyttade goffen härifrån också. Bytibytades mot en riktigt fin v70. Jag vill också byta bil!!! Är så himla trött på min nu, lika bra att bytas medans den är värd nåt alls. Står så lågt redan så. Ligger ute på annons iallafall och önskas byta mot en golf eller annan mindre bil. Men kan klart tänka mej en annan i samma storlek med bara den är lite mindre  törstig. 1 liter milen eller ja lite mer än så tillochmed är inte kul men inte konstigt eftersom de är en vr5 heller men de är ju inte så att man kör ens en meter i onödan  så. Och annat småkrafs som är. Får se om man kan få till nåt byte annars får ja köra den tills de ramlar isär helt sen får ja gå! 😯

Näh nu har ja snurrat klart hörs kanske under helgen igen om ja har nåt nytt att komma med då.   

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0