Söndag


Tänkt att skriva här var och varannan dag om ditten och datten, visa det och berätta om nåt men tiden tiden. Hela huset är en kaos, grejer, påsar, tvätt och saker överallt men blir inget gjort. Hinner liksom inte med... 

I fredags hade ja jobbkväll så på dagen var ja först på en riktig långpromenad med wilde i vagnen, bra för kropp&själ de och väldigt glad att ungen fortfarande går med på att åka i vagnen så jag får mina promenader! :) Sen kom min syster hit och umgicks i ett par timmar. Körde wilde till ewa så han skulle ha hela dagen ledig från dagis och dom var till badhuset. Började jobba vid 15. 

Igår var de också jobbdag innan det var full fart mot utekväll, färgade håret på fridde, han färgade mitt hår, åt mat, slingade hans hår, packade åt wilde sen åkte jag till emelie för att fixa mitt hår inför kvällen. Min snälla vän de som fixade mitt hår så fint! Kände mej som en docka nästan. Tack Emelie för de ♥ och TACK linda för ditt påhitt som fick mej att färga håret rött igen. Är så glad att jag gjorde de och äntligen känner ja som mig själv igen och fin! Har varit så missnöjd med mitt hår på sistone men nu! :) 

Tog 1.1/2 timme att fixa håret sen var det full fart hem igen för att fixa smink och kläder, mycket smink, döskallar, svart och spets. 👍 Och hjärtat mitt blev till nåt zoombieliknande med puder, svart kajal och svart ögonskugga. Vid 18 kom erik och hämtade oss. Jag och sandra hamnade på altan och resten inne. På altan blev vi kvar när alla åkte in till stan men till slut kom vi allt iväg vi med :) Tråkigt väder, dåligt med bilar ute och massa läskiga människor överall. Blev några svängar på stan sen blev jag helt konstigt... Tror de hänger ihop med en grej som hände tidigare på dagen när ja jobba. Gick rakt framåt ganska fort när allt började svänga, jag kunde inte gå rakt eller nåt. Skitläskigt men de var över på typ bara några sekunder sen kände ja mej som vanligt igen för att typ en kvart senare bli helt varm. Sen hann ja väl inte tänka så mycket mer på de för hade fullt upp med allt annat men sen när vi åkte så fick ja ett hemskt tryck i huvudet. Jag och sandra gick av och gick en sväng men de släppte inte, kände mej konstig i kroppen och bestämde mej för att åka hem. När jag kom hem sen och låg i sängen kunde ja knappt stänga ögonen de bara lyste och flimrade ljust framför ögonen. Tryckande vidrig huvudvärk hela natten, sovit oroligt och drömt mardrömmar. Kan de va migrän eller nåt?! Otäckt var de iallafall... och nej de va inte fylla såpass mycket har jag varit ute så ja vet skillnaden och hade inte druckit så mycket heller. 

Det var iallafall en bra kväll så länge den varade, jag var så nöjd med mina kläder och hår. Och äntligen ha tid att umgås och sitta å tjata med Sandra. 

Idag är ja pigg, lite lätt huvudvärk men den kan säkert bero på gårdagens alkohol iallafall. Hämtat wilde, varit på långpromenad och lekt i lekparken. Resten av dagen blir mysdag, läsa i en bra bok, äta nachos och bara va med mina hjärtan ♥♥♥




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0