Lykobox



När jag ändå skulle beställa min röda inpackning kunde jag inte låta bli att beställa med en Lykobox samtidigt. Som glossybox fast ändå inte, brukar vara lite mera användbart innehåll än glossybox och dessutom billigare men inte alls lika lyxigt och spännande som glossybox. Men jag är nöjd! Schampo och balsam går alltid åt, duschcremen är samma som jag fått en gång tidigare i glossybox och jag gillar den. Resten va väl sådär, down to the pore grejen ska testas iallafall vore ju kul om den var bra :) Serumet var för lockigt hår tyvärr men kanske kan ha de i håret ändå har ju åtminstone självfall ;) Och de kan ju inte skada... Pappren för fet hy var väl de som var tråkigast kommer inte att komma till användning men 5 av 6 grejer känns ju ändå helt okej 👍


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0