Lördag


Imorse när jag vaknade efter att ha fått sovmorgon så fanns bilen där precis som ja hade hoppats. I karlstad och med ett bra pris. Ringde och ringde... Näh inget svar, jaja vi skulle ändå till Karlstad så gjorde oss redo och påväg till macken så ringde tjejen med bilen upp mej. Bestämde att vi skulle komma imorn då hon inte kunde idag och så sköt vi upp våran tur då tills imorn.. Å så ringde hon igen och kunde inte förrens måndag.. Lite frustrerande men då får de bli en tur för oss alla 3 imorn och på måndag kväll kommer syrran och tar wilde så åker vi och kollar då. Håller tummarna och väntar på att de ska bli måndag 😀👍 

Ingen tur till Karlstad idag då som tänkt, mina hjärtan stack till garaget och jag tog mina lockar och välsminkade ansikte och drog på mej gåskorna för en timmes tur i skogen. 😂 Lite trädgårdsgrejs och sen hade wilde tröttnat på garaget så fick iväg och hämta hem honom. Fixade korv med bröd så stack vi till lekparken sen med stephanie och elias :) Och snart var denna dagen slut den med. Sibylla ska få laga maten idag och så hoppas jag att de ska finnas nya avsnitt Sons of anarchy att kolla på ikväll. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0