Onsdag


Nu var det några dagar sen sist men jag har mest tillbringat min tid på jobbet så då finns inte så mycket att skriva om. Nu är jag iallafall snart inne på helg efter att ha jobbat sen i fredas, en dag kvar bara och helgen är efterlängtad och ja hoppas den blir bra. Till Åmål och hänga med syster på fredag och kortege-trafikensdag-marknad-grillning-fest-cruising på lördag. Fint de :)

Men nåt måste ja ha gjort sen sist? jodå lite smått har hänt. I söndags efter jobbet kom min syster farandes och fixade slingor på mej. Nu är det ljust ljust och bra men kanske inte så snyggt just nu?! Är likson mer än slingor men inte helt ljust... Får bli mer snart så jag faktiskt blir helt ljus nångång :)

I måndags vankades det kalas för älskade lilla Nova. En tjej som ja tror blev väldigt nöjd med sina presenter. Wilde bestämde en del själv, det vart en salig blandning de men kul att han får göra själv. Sen bestämde jag också lite så hon fick massor med saker för bakning. Kul tyckte ja och både mamman&nova höll med. Vilken tur! Trevligt att träffa emelies familj med. :) Tack för ett mysigt kalas :)

Wilde har dragits med sin infektion i ögat och det blev ett till besök på vc och salva till ögat, inte så uppskattat så det har blivit många mutor. Bara pappa som fått gett dessutom vilket är lite komiskt för ja kan inte ja tydligen. Haha och jag som gör de så gott som varje dag på jobbet. MEN idag fick ja de stora förtroendet efter glass muta. hoppsan.... ; ) Inne på sista med salvan så idag ville han ha sin belöning med och vad gör man inte för sitt barn? Pappan fick köpa han ett stort polis garage med ljud, bilar och en radio på. Radion har han använt flitigt för att ropa in mig i rummet. Go då :)





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0