Måndag


Igår hade jag en lång men trevlig dag i nysäter, åkte hemifrån strax innan 7 var hemma igen till 23. Jämn ström med folk under dagen lugnare fram åt kvällen. Efter nedräkning till 21 var det dags för den enligt mej roligaste av arbetsuppgifterna -räknadet av röster. Kul att se resultatet på slutet. :)



När ja kom hem väntade denna fina buketten, kort och pengar från mina hjärtan. :) Ska köpa mig min egen present, frågan är vad ja ska köpa?! Hittar nog nåt i Karlstad imorn :)



Idag har de varit jobb som gällt mellan 7-16 och sen var de öppet hus på wildes dagis. Mysigt att va där och wilde får visa vad han gör.

Imorn är ja ledig, efterlängtad dag! Men de kan vi ta imorn för nu ska jag återgå till ullared och de följt av Maria Wern.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0