Söndag


Sitter i soffan med en kaffekopp och bara tycker det är gött. Har varit ute på en promenad, gick till Ica ❤️ och tillbaka igen. Stannade till i en lekpark så Wilde fick leka lite. När vi kom hem drog Wilde in till Pia han och jag har städat i bilen och grejat lite inne. Känns precis som ja skulle vara ledig idag men kl 16 börjar ja allt och jobba för de är ju jobbhelg denna helgen. 

Jobbade till 16 igår och när ja kom hem blev de tvätt att bilen.. Till ingen sådär jättestor nytta typ för tvättsvamp och högtryckstvätt bet inte på skiten på min bil inte får nog ha nåt dunder medel. Fast lite bättre blev de iallafall som tur. Ensam hemma igår kväll, kollade melodifestival och tyckte inte direkt nåt om vinnarlåten utom kanske lite tråkig i mina öron. Låten bröder tyckte nog jag var bäst men den skulle ju inte funka i den stora tävlingen sen så kanske var de rätt låt som vann. Gick och la mej direkt de var slut, så kul är jag. 

Nu ska jag snart ta och slänga ihop lite lunch. Får se när Wilde tycker han ska hem igen med, se om man hinner träffa han nåt innan jag åker. :) 

Wilde valde promenad outfit själv, cool kille tyckte han nog. De skulle vara flammor, bamse och glasögon. :) 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0