Barnmässan


Haft en riktigt bra dag idag i Karlstad med våra fina vänner Emelie och Nova.  En riktigt bra barnmässa, goa, lydiga barn som har haft jätte kul hela tiden. Trevligt att umgås en hel dag :) En tur in på Ikea som en bra avslutning på turen med. Här kommer bilderna! :) 

Innan.. 

Wilde har träffat både bananer i pyjamas, Dora och byggare Bob. :) Tuff var han som vågade kramas och prata med dom. 

Och så har han byggt sin alldeles egna verktygslåda med hjälp av en tjej från byggprogrammet, suttit i en riktigt racingbil och gått i flammys brandskola och lärt sig hur man ska göra när de brinner. 👍

Och med hem var allt detta, det enda vi köpt är cupcakes grejerna, det nyttiga godiset och en tandkräm resten är goodiebags och olika presenter som delades ut bland dom olika utställarna. Vi var bland dom hundra första och fick en riktig lyxpåse proppfull med saker från nästan alla utställarna på mässan, bland annat smink och gratis ögonbrynsplock på make up store. Lyx! Blev en hel kasse med saker Wilde är för stor för det blir till att lägga undan men massor massor som både han och jag har användning för. Jag bara älskar det! 

Och på Ikea.. Till min stora lycka har dom äntligen äntligen bytt dofter på sin ljus. Luktar nåt alldeles underbart. Egentligen skulle jag bara ha ett lackbord att ställa mellan sofforna men Ikea är svårt att komma ut ifrån utan nåt extra med sig. Blev en blomma till krukan jag fick av en arbetskamrat också så jag äntligen fick användning för den :) och Wilde köpte en födelsedags present till sin Ossi han :) 

Nu ska snart Wilde i säng sen får det bli nåt gott att äta på och mys till lets dance med hjärtat. 💕






 








Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0