Lördag


Skrev ett inlägg igår men gjorde som ja brukar mest nu för tiden... Kom åt bakåt pilen alltså. suck! Orkade inte skriva om då men gör ett nytt försök idag istället.

Vad skrev ja om igår då? Det första och största var nog helt klart att hjärtat har fått jobb!! :) Mer än ett års arbetslöshet är över för ett tag.

Det andra var min brors student som vankades igår. Undrar om han ens minns dagen som var? :) Han var glad och verkade ha en bra dag iallafall. Jag firade honom jag här hemma tillsammans men en liten del av familjen och hans kompisar medans bägge mina hjärtan var och firade linda på hennes student. Jag hade bakat här får ni se på de, blev rätt nöjd med cupcakesen ja gjorde.


Idag har ja jobbat och haft en trevlig dag på jobbet, jobbar bara halv helg denna helgen. Känns rätt gött och ladda för veckans många timmar med lite ledigt. :)

Förövrigt saknar ja min dator och att skriva från den. Skriva ordentligt , långt och sådär... När saker stör mig, engagerar mig.. Inlägg med fina bilder tagna med min systemkamera...... Tycker mobilinläggen blir opersonliga och fula, gör det inte bättre att appen är så dålig heller tyvärr. Men men så äre, varit utan 1 år nu klarar mej nog utan den ett tag till tror ni inte de?










Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0