Härlig dag


Klockan ringde 03.00. Åkte mot Åmål strax efter halv fyra och halv 8 var vi på plats utanför världens bästa ställe. En super bra dag med min syster, lagom med folk, hittat så mycket fina saker och har ändå lite pengar kvar. Topp eller vad säger ni? De säger jag iallafall. Redan klockan 13 var vi redo för hemfärd, underbart! Nu ska ni få se på lite av dagens inköp :)










Förutom allt detta blev det en hel del annat inköpt. Bakgrejer, godsaker , lakan, underkläder mm mm

Och skooooor stog de på inköps listan också. 2 par till mig och 1 par till Fridde blev, hans skor är så grymt snygga så inte utan att ja är en smula avis. Jag tycker de är bland de snyggaste converse gjort och hade dom funnits hade jag varit ägare till ett par nu. Men ja fick allt fina skor ändå och förhoppningsvis är baghera gåskorna bra med inte bara snygga :)








Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0