Torsdags gnäll


Idag känns det som jag bara har lust att grina, är så himla trött och sover dåligt på nätterna, stressar, drömmer och vaknar hela tiden. Min rygg är skrot, har så himla ont i mitten av ryggen och två dagars snöskottande för att ta sig till jobbet och idag en lite slitig dag på jobbet gör det inte bättre. Och så tappade jag min telefon i snön med så nu kan jag inte prata alls i den annat än med högtalare men det ljudet är inte alls bra heller eftersom ja redan hade ljudproblem sen innan. Lovar att jag grinar ihjäl mig om de inte kommer tillbaka, jag har inte råd med nån ny telefon nu och mitt abonnemang kan ja inte förlänga förrens till hösten :( 

Jobbade iallafall en kortare dag idag och kom hem i någorlunda tid. Hade tänkt sticka till gymmet men valde istället en långpromenad med Wilde på boben och komiskt nog lite mer snöskottning trots ryggen. Tänkte lite som så att då kan det kvitta att ja inte gick till gymmet för ja fick både motion och styrka ändå. Klok som en bok! Sen skulle ja laga mat och det kunde jämt ha kvittat de med, brände fisken och det var inte ett dugg gott vill ja lova. Men nu kan resten av dagen bara bli bra iallafall, det är dubbelavsnitt av revenge på tv ikväll. 👍

"ja skottar fram pappas raggarcheva ja så pappa kan ragga" sa Wilde förut. Han är allt rolig våran lilla kille. <3


Imorn jobbas sista dagen för denna veckan, 7-16 sen är de helg minsann. Vankas ännu mera kalas för Wilde så imorn ska det städas och handlas och på lördag befinner jag mej i bakinga igen. Gröna muffins med topping&färgglatt strössel och pizzabullar. 

Hämtade paket tidigare idag, färginpackningar till min hemska fula hårfärg som ja inte gillar alls nu. Hoppas inpackningarna ska bättra färgen lite tills ja vet hur jag ska fixa till de. Paketet kom från lyko och ja kunde inte motstå lykobox6 när jag beställde så en sån blev de med, känner mej riktigt nöjd med innehållet. Är ju lite som Glossybox fast ändå inte. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0