Söndag


Så var denna dagen nästan slut med och min lediga helg likaså nu är ja inte ledig förrens om elva dagar igen som jag har tänkt mej men då är ja 3 ledig över helgen. Fint de :) Imorse tackade jag ja till att jobba 7-16 på tisdag, kände mej nöjd och glad med de sen insåg ja att jag inte alls skulle jobba till 16 på tisdag för kl 17 kommer Malin och visar tupperware här. Hej och hå snabba ryck då vill ja lova, sluta jobba, hämta på dagis, hem och göra iordning fika, hus och mej själv på 1 timme... Hoppas ingen förväntar sig hembakat då ;) 

Idag har vi iallafall haft aktiv dag, promenad till medis med Petra och Emelie för kommunals julgransskakning förut. Sen när vi kommit därifrån bar det av ut till Sandra för ännu mera fyrhjulingskörning. Wilde hade med sig sin egen ut dit idag men den fungerade inget vidare så blev inte mkt åka tyvärr. Kallt,blåsigt och jävligt var de med så sen var det himla skönt att komma hem. Ätit favoriten fläsk med löksås och nu ska det bara slappas i soffan resten av dagen. Ryggen är fortfarande inte bra, hade hoppats det skulle bli bättre när jag var ledig fast å andra sidan så behöver man kanske lite vila med för att det ska ha nån chans att bli bättre?! 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0