Onsdag


Sitter under filten i soffan och bara slappar, väntar på att maten ska bli klar, sen blir det dusch följt en helkväll framför tv. Farmen, Mästerkockarna och äntligen äntligen greys anatomy. Tv lyckan är total! 👍 

Jaha och ja hade jag egentligen nåt att skriva, loggar in... Tänker att jag ska skriva ett intressant inlägg och så börjar ja fundera på vad?! Jobbat... Tvättat... Som att de skulle vara intressant egentligen. Fast jag har det ju väldig trevligt och roligt på jobbet och det är hur skönt som helst när man nästan ser botten på tvättkorgen och övervåningen luktar nytvättad tvätt men inget intressant att läsa om. 

Jag kan iallafall berätta om min senaste Glossybox. Som jag hade längtat! Till min besvikelse lyckades dom bygga alldeles för stora förväntningar, men bodyshimret kanske jag får användning för nån gång? Dock inte luktat på de än. Läkerrolen kommer att ätas upp, boxen är skitsnygg och jag är väldigt glad över att min the body shop ögonskugga var i rätt färg för mej. Det andra åkte ut på Glossybox köpes, säljes bytes ;) Bra att kunna byta bort de man själv inte vill ha och hursomhelst, love Glossybox! Är som att få en present varje månad. Sista boxen i mars nu efter min julklapps prenumeration som ja fick sen får det bli uppehåll ett tag, dels för pengarna finns annat som måste prioriteras sen så hinner man inte använda allt heller. Men till sommaren vill ja ha en prenumation igen så nåt långt uppehåll vill ja inte ha :)




Till helgen är jag ledig, tror det ska bli en helg i bakningens tecken. Ska prova på en sockerkaka med kesella som låter galet god och sen ska jag prova på att göra pistagebullar. Nåt mer kanske? Tar gärna imot förslag, skulle vila prova nåt med typ nougat, nötcreme eller nåt sånt. Nån som har nåt gott förslag kanske? :) 🍩 🍪 ☕️ 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0