Måndag


Blev en ledig dag för mej idag, hade skrivit fel i kalendern.. Eller ja inte ens fel utan skrivit upp samma sak på två dagar måndag den 17e denna månaden och nästa. Nästa månad var rätt idag fel fel, skrev på rätt dag när jag fick turen tydligen och sen skrev jag på fel när jag vart påmind om de, men får väl lov att kosta på mej lite extra ledigt ibland. :) Imorn jobbar jag dubbelt upp så ;) En bra dag att vara ledig på iallafall, vilken solig fin dag! Lugn förmiddag hemma, kaffe, mys, mera kaffe och lite städning innan jag åkte till Emelie som var hemma för vab för ännu mera kaffe. Stannade där tills Wilde skulle hämtas kl 14, när vi kom hem stannade vi ute ett bra tag, plocka lite, cykla, lekte lite och längtade efter den riktiga våren. Jag ville gå ut och gå men Wilde totalvägra, -mamma man kan vara ute utan att gå! Klagade han.... Jaha ja så kan de va.  

Nu slappar vi i soffan och väntar på pappan i huset så vi kan fixa mat och sen blir de nog kvällen för wildes del. Mycket frisk luft idag så han är riktigt trött redan nu. 

Jag fick förresten en roligt paket idag med denna fina filten. Samla och få med dr oetker i höstas. Den som vääääntar eller hur var de nu?! Skickade in i oktober nångång tror ja, kanske början av november och nu kom den. Jättefin, mysig och värd att vänta på iallafall :) 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0