Storvinst


Idag låg det ett stort kuvert från säffle kommun i brevlådan. När jag öppnade upptäckte jag en glad överraskning, jag har vunnit min absolut högsta vinst hittills. 2000:- på selma spa. Vad vann jag på då? Motionsvinsten! Man promenerar, cyklar m.m och fyller i och skickar in. Å jag fyller i och skickar in... fyller i o skickar in men vinner inget -förrens nu! Det komiska är väl kanske att vi satt och kollade de igår men det stod fel förvaltning så jag sa att de va inte jag som hade vunnit inte och att om jag vann skulle jag hellre skulle vinna ett litet presentkort här i stan istället. Men vet ni va?! Jag är jätteglad för vinsten, att det var jag som vann och ja jag är gladare än jag trodde jag skulle bli. Så nu får de bli en liten tur på spa för mej och mitt hjärta ♥


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0