Söndag


Igår lördag vankades det kalas, det var en stor överraskningsfest för Peter som fyllt 40. Det lär ju va drömmen att få en stor fest fixad för ens skull när man fyller år! Han hade inte anat nåt och reaktionen som blev när runt drygt 30 pers står i ett rum och sjunger -Ja må han leva när han kliver in va rätt bra. Han trodde han skulle med några och kolla på en bil så skulle dom "bara förbi " klubben en sväng innan. Kändes som en fest förlänge sen när jag och Fridde nyss hade träffats med folket som va där och de var väldigt trevligt... 👍👍👍 Jaa så länge de varade för mej vill säga för ja vet inte vad jag gjorde igår men jag blev väldigt må jätte illa, vingel och somna full på väldigt lite cider. Det är ju så man skäms! Väldigt tidigt hem för mej och i säng, tråkigt. Men de var bra så länge de vara och jag hade kul. Men ja jag skäms ändå, väldigt sällan jag blir på de viset och inte så tidigt på kvällen. Men igår vet jag inte va som hände och hur de hände på så lite. Jaja så kan de gå. Trött vet jag iallafall varför jag va för de är ja jämt när jag har jobbat dagen och sen går ut. Nån hade iallafall väldigt roligt igår och kom inte hem förens imorse. :) 

Jag är åtminstone väldigt pigg och utvilad idag. Ska snart ta mej en tur ut i skogen sen ska jag fixa fint här på trappan. Får passa på när man är ledig och greja lite. Wilde är hos Maria och Mats han och kommer hem senare, ovant att inte få gå och hämta han när jag vill men ja tror jag hoppar en promenad till långserud och väntar tills dom kommer med han faktiskt :) 


♥♥♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0