Lördag


Vaknade imorse runt 6, var uppe och lyckades lura wilde att sova längre.. vaknade igen vid 8 med feber, huvudvärk och ledvärk. Fy farao vad töligt säger ja. Orkar inte ocj har inte tid med sånt nu. En panodil och de kändes bättre, lämnade wilde hos Ewa och åkte mot Karlstad. Där blev ja såklart dålig igen.. I med alvedon så tillslut började ja känna mej helt okej igen och klarade mej faktiskt  ända hem innan ja vart dålig igen. Ett tag va de nästan så jag trodde jag skulle spy, frös och hade så ont i kroppen. :( Är iallafall nöjd med turen ändå, vi fick de vi skulle ha. Plus lite till ☺ Coop forum hade en outlet utanför sin vanliga butik, där fynda vi helt klart en massa bra saker till wilde. 2 vinter overaller, 1 abeko set med vinterjacka och termobyxor och ett par thinsulate vinterstövlar. Rea på rean och 75% på allt annat gjorde att slutsumman blev 399:- för allt ord priset skulle ha varit 1900:-. Helt okej eller va säger ni? 😁👍

Hämtade wilde hos ewa när vi kom hem och med sig hade han en massa julklappar från både Ewa och kusin Marie att lägga under granen,  av Linda hade han fått julklappar som han skulle ha kvar hemma hos dom. :) Bortskämd blir han vårat lilla hjärta ♥ Fixat iordning granen här hemma men blir inte nöjd! Tycker den ser naken ut. Får se om de går att få den finare på nåt vis. Fumlade förut när jag skulle hänga upp mina tjocka tomtar och lyckades slå sönder den ena :'( Då fick ja lust att sätta mig och grina men de lagar knappast tomten. 

Inga bilder att visa heller, inte orkat ta några men kanske fixar de imorn. Och hoppas ja vaknar pigg och kry imorn när vi ska ha julbak&mys med Emelie&Nova. Har massor att fixa imorn när ja inte fått nåt gjort idag, för inte orkar ja nu heller.. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0