Fredag


Efter en lugn och fin dag på jobbet blev de äntligen ledig helg, slutade redan halv 2. Hämtade wilde och sen hem för helgmys. Ätit nachos och bara slappat. Wilde har själv ringt och fixat barnvakt tills imorn medans ja och hjärtat åker till Karlstad. Haha godingen valde Ewa som barnvakt och ringde själv och frågade (med hjälp att ringa upp såklart). 

Igår var vi ju lediga, hann med både att städa, promenera 8.5 km, prata 1 timme med emelie i telefon för att sen träffa henne på stan för att göra sällskap där. :) Och köttbullarna till jul är klara ✅

Fridde var på julbord igår han, de är allt skillnad på hur man uppvaktas från jobbet i juletid. Julbord på fint ställe, exlusiv choklad, 300:- i presentkort på Sf och en jul bonus på flera tusen. Näääh ja blir inte ett dugg avis!! Fast ja gillar mitt jobb ändå men hur kul hade de inte varit att bli lite extra belönad nångång ibland för alla kvällar, helger mm man tillbringar på jobbet?! En liiiten julklapp iallafall kanske?! Fast å andra sidan kunde vi ju inte ens få reflexband att ha på armen trots att vi tillbringar så mycket tid ute i mörkret så julklapp lär man få drömma om. Men som sagt ja gillar mitt jobb ändå men inte utan att bli lite avis på alla som blir bortskämda speciellt med bonus. :)

Snart dags för kvällens avsnitt av julkalendern sen ska wilde sova och jag får se vad vi tar oss för, ja somnar väl som vanligt om ja känner mig själv rätt men kanske hinner se nåt bra på tv eller så? :) 




 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0