Torsdag


Snart är 3e veckan på semestern slut, känns helt okej faktiskt jag har semestrat klart nu ja och har ändå en vecka och 3 dagar kvar.

Idag ska vi umgås med Emelie och Nova, det gillas. Wilde får härja och leka och jag får vuxet sällskap 👍. Ska gå morgonpromenaden och möta dom vid 10.

Pratade med Sandra igår och skulle få till en dag att ses, långdraget men 27 hittade vi en dag. haha vi är inte bäst på att ses direkt men lika fina vänner ändå :)

Igår hade vi ensam dag igen jag och wilde. Promenerade och städade. Roligare kan man ha men de va ett måste. På kvällen när wilde hadr somnat kollade vi på en bra film, finsk tror den hette Lejonhjärta. Klart sevärd!

Fick förresten roliga paket i brevlådan igår, det tycker ja om. Premier från en prenumeration jag tog för 100 år sen och kalaskit gratis från arla. Wilde ser fram emot att bjuda på glass och jag att få mysa med ljuslyktorna tända till hösten. :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0