Torsdag


Dagarna har swishat förbi, redan torsdag. Jobbat i 3 dagar och nu en dag ledig innan jobb helgen.

Gött att komma tillbaka till vardagen, men hade gärna fått sovit tills halv 8 idag iallafall men nu var morgonpigga wilde igång igen också ;)

I tisdags färgade ja håret men blev inte alls bra Mitt hår är så himla slitet och det syntes på resultatet tyvärr. Klippning och ny färg behövs och tills de... Tofs!

Igår morse när vi skulle till dagis klagade wilde på skorna och när vi kom hem fick de bli skoprovning. 4 par urväxta och då var de bara 14 dagar sen vi provade alla sist. Hur kan man växa så fort undrade jag?! Men alla var av samma strl provade ett par större emellan och dom sa han passade så verkar ju stämma också. Tur man har ett litet lager vanliga skor sen coops rea ;) Värst är att vi fick fram förra årets vinterskor för ett tag sen och han sa att alla passade än och jag var nöjd med att slippa köpa alla nya men nu åker vi väl på de ändå. Jaja ja gillar ju shoppa så ;)

Idag tänkte ja vi skulle ut på promenad men regn regn regn.. Suck! Tur gräsmattan hann bli klippt igår iallafall men huset lär ju aldrig bli färdigmålat. Jaja trotsa vädret sen ändå för måste ut och röra på mig efter att ha åkt bil i regnet på jobbet måndag tisdag med. Igår cyklade jag iallafall fast hade bil till jobbet.

Sen kommer stephanie och elias hit med och emelie och nova :) Och innan de ska wilde iväg och fika med ewa. Fullt upp idag ser de ut som :)




Ta kort på mig säger wilde men du får bara 1! hahaha

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0