Torsdag


Första lediga dagen avklarad, en tur till tippen, massa tvättande och en tur till wildes farmor och farfar blev det på dagen och sen var de dags för mej och Wilde att gå och möta Emelie&nova för att kolla in tjejkvällen på stan. Kul att Säffle fixar nåt ibland. Tummen upp :) Vädret  lyckades dom dock inte med men det var trevligt ändå. Var inne på Lindex en sväng, hade en 50:- där som jag fick för att svara på en undersökning, den tillsammans med 2 för 1 på all rea blev två tröjor till Wilde för ynka 25:-. Wilde var skitnöjd, bamse och angry birds blev de. På meey fyndade ja mig en cheap monday längre oversize topp för 60:-. Passade perfekt gjorde den med. Handlade man i vissa utvalda affärer kunde man gå till torget och visa kvittot och utbyte få en goodiebag. Meey var med så det fick ja en. :) avslutade med en fika på Holgers innan vi började gå hemåt med ett stopp på Bergers där jag fick nöja mej med att kolla på allt fint ja skulle vilja ha ;)  

Nu ska ja slänga ihop en sallad, väldigt sent men inte hunnit tidigare. Kommer smaka ljuvligt de känner ja på mig :) 






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0