Söndag


Oj vad fort fyra dagar går! Men så skönt det varit att vara långledig, nu är jag laddad för alla många dagar och timmar ja ska jobba :) 

Idag har de varit en ganska lugn dag, sovmorgon. Plockat och grejat lite, och började måla mitt skåp. Har verkligen lyckas glömma hur tråkigt jag tycker de är att maskera och måla. Dessutom är ja full i svart lackfärg nu med, ser så fräscht och fint ut så. Nästa gång tar ja plasthandskar på mig. Efter att ja hade målat klart för idag fick det bli ännu en långpromenad. Har gått mer än 2,5 mil denna ledigheten, bra gjort tycker ja själv. Wilde är snäll han och åker med, tur att han faktiskt uppskattar att åka vagn fast han börjar att bli såpass stor.  :) 

Idag är de faktiskt en speciell dag med, våran 7 års dag. <3 Firar inte direkt men ja gav ett kort och choklad iallafall. :)





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0