Torsdag



Har jag några läsare kvar tro? Med tanke på att det enda som bjuds på är mobilinlägg med mobilbilder...

Hursomhelst har jag haft en ledig dag idag som ju inte alls blev som tänkt. Ingen tattoo som ja skrev igår och heller inte gym. Nu ska jag inte säga nåt förrens jag varit där ist! Men en långpromenad kom ja ut på iallafall och nere på stan mötte ja Petra och hennes Emelie så vi fick sällskap på väg hem, vad mkt lättare det går att gå med sällskap. :) Tre promenader än denna veckan och ett antal calorier är brända så det är jag iallafall nöjd med, återkommer med mer resultat under helgen. Har läst en hel del om lchf idag med, varit riktigt skeptisk till det men nu är jag riktigt sugen på att testa. Men denna månaden ut kör jag My way för det fungerar på mig men efter nästa storhandling ska jag köra lchf nån vecka och se vad det ger för resultat. Jag längtar vill ja lova, yummy!

Förresten hämtade ja paket från lekmer förut för på söndag ska vi på barnkalas så hade beställt en present. I paketet var det en loppi förskola påse med till mig och såklart till Wilde med blir de. Mkt roligt innehåll, prover på sebamed, kakor mm. Värdecheck på mjukglass som man gör själv. Rabatt på lekmer, popcorn,majs, a-crème i fullsize, pixi bok mm. Jättekul med såna påsar, tredje gången ja fått en sån nu och dom är alltid bra. :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0