Tisdag



Ligger på soffan och gäspar, fortfarande huvudvärk. Vad har jag gjort för att få det tro? Ända sen i söndags morse nu, men ingenting annat som tur är så ja slapp nog förkylning iallafall :) Tidig morgon här dom vanligt, kan inte förstå nöjet med att gå upp mellan 5.20 och 6 varje morgon!!! Tror aldrig ja vänjer mej med de, visst ska man jobba ska man ändå upp runt dom tiderna men inte varje morgon tack! Spelar ingen roll om han lägger sig tidigt eller sent morgnarna blir lika tidiga ändå. Näh tacka vet ja hur det var i början av sommaren så fick vi allt sova då men annars har han ju alltid varit lika morgonpigg sen han var yttepytteliten.

Ska iväg på larmutbildning för dom nya larmen på jobbet nu på förmiddagen sen blir det hem ett par timmar och sen iväg igen för att jobba kvällen. Imorn blir de 7-16 på jobbet och sen till torsdagen ska jag nog vara ledig eller möjligtvis jobba ett litet kort pass om det finns. Klockan halv fyra sen ska ja vara i kil och fixa till min tatuering, åtminstone få färgerna klara sen ska det sparas allt som nu kan gå under vintern så kanske jag så småningom nån gång under våren får armen jag hade tänkt mig från början.

Nej nu ska ja ta mej en shake och en kopp kaffe innan det är dags att gå iväg.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0