För att jag är nöjd


Kikar in för att visa min tatuering, jag är riktigt nöjd med resultatet. Så gott som allt gick att fixa till bra förutom den ena diamanten men även den blev iallafall bättre. Vet inte hur många gånger tatueraren sa att det var not good och suckade. Dåliga linjer, feldragna linjer, fel i skuggningar, dåligt ifyllt och allt annat än old school, han kallade det no school. Undrade om det verkligen var en studio jag hade varit på.  Men nu så nu är det bättre, och bäst av allt är väl att det är en hel tatuering, jag fick väldigt mycket mer tatuering än uppgjort och ingen är gladare än ja för det. Heja Just one more tattoo dit kommer jag absolut att gå igen. :)

Tack älskling för att du följde med trots att det är så tråkigt att bara sitta där och vänta <3 det är jag väldigt glad för och slippa åka ensam. 

Nu ska Wilde nattas sen blir det soffläge och en bra bok resten av kvällen. Imorn jobbar ja kort kvällen om jag inte skulle ha sån tur att man blir inringd till morgonen  och kan byta upp mej till ett dag pass med fler timmar på ;) 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0