Lördag morgon



Ännu en tidig morgon på annelundsvägen, sitter i soffan och gäspar. Idag är klart fullt upp men hade allt haft tid att sova lite till.. Men får väl passa på att göra nåt vettigt som ändå måste göras sen :) 

Laddar iallafall för världens bästa barnloppis -busungarnas tillsammans med Sandra, Emelie och Stephanie. Hoppas på att göra några fynd, ska se efter skor och leksaksgarage har jag tänkt mig. När vi kommer hem därifrån blir det lite tårta och kaffe kalas och sen får jag svida om och ladda för den sista utekvällen på säkert lääääänge, det börjar bli dags att gå i idé så ikväll ska jag ha roligt! Kan inte bli annat med fina bilen, bästa chaufförn och bra sällskap :)

Nej om jag skulle ta tag i att göra nåt vettigt?! Har ändå inte så mkt mer att skriva om här så :) 



 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0