Helgen



Igår åkte vi som jag skrev ner till Åmål för att handla mat på eurocash och wrappa lite på jysk, jag är jämt gör nöjd med de då. "Fick" väldigt mkt för 6:- eller vad säger ni? Tack wrapp säger ja :) 



Idag ha jag jobbat och sen gymmat. Orkade inte alls på gymmet idag, 20 min Crosstrainer; lite maskiner och ytterligare 10 min på Crosstrainer. Inte nöjd! Har inte alls mått bra sen vi kom hem, mår illa och känner mej jätteskum. Bläh! Det får de inte bli nåt av iallafall, håller mej på soffan ikväll och hoppas de går över illa kvickt.  Min gulliga syster hade  varit här med en stor påse marknadschoklad och det smakar alltid lika gott det iallafall, och så har vi ett avsnitt soa att kolla på sen när Wilde har somnat. 




Kommentera
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Precis , jag finner lite styrka i att ha startat insamlingen.
fast inge kul nu på kvällen när Dennis sover.
hoppas du inte blir sjuk utan mår bättre så snart som möjligt lite god choklad lindrar nog hehe
kraams

2013-10-19 @ 21:37:49
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0