Födelsedag


Idag är det ingen vanlig dag för det är hjärtats födelsedag! Grattis igen <3 Vi har haft en fin dag idag tycker jag. Började dock dagen alldeles för tidigt som vanligt när Wilde får bestämma, jag kan inte se det roliga med att kliva upp 05,nånting nästan varje ledig morgon.. Gäääääsp! När klockan blev halv 8 gav vi oss iallafall ut på en promenad med vagnen för att kunna väcka pappan med nybakad frukost och paket på sängen. En rätt bra morgonpromenad de :) hem och fixade iordning smörgåsar, kaffe mm.(lyckades skära mig rejält på brödkniven med, aj) Wilde var överlycklig för att få äta frukost och öppna paket i sängen han, dessutom fick även han ett litet paket för jag kunde inte låta bli att göra han lite extra glad också.  Lyckan var total när han fick en liten brandbil med ljus&ljud. Myste länge i sängen innan det var dags att göra oss redo för dagen och en tur till Ikea. Äntligen nya madrasser! :) När vi skulle hämta kärran hos pappa och Ingela ville Wilde stanna kvar där och inte oss emot så han fick vara där medans vi åkte iväg ensamma istället. Madrasser, madrassskydd, värme och doftljus, några tallrikar i den svarta serien vi har och plastglas till Wilde fick följa med hem. Nöjd med den turen, nu hoppas jag på att sova extra gott till natten. Blev två olika madrasser köpta, jag valde en fast jag för tror det är bäst för min rygg. :) hoppas det var rätt val. Hem och gjorde ordning, fick in dom nya och slängde ut dom gamla, städade och renbäddade. Fick köpa nya blommor till fönstret på torget förut med, nu är det fint i vårt sovrum :) 

Ätit gott och plockat en massa här hemma men nu ska det bara slappas och sen tidigt i säng. Är jämt lite trött kan jag lova. Imorn blir det jobba igen efter denna lediga dagen. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0