Tisdag kväll


Sitter i soffan och är jämt stentrött skulle utan problem kunna somna om ja la mej ner. Måste vara detta eviga mörker, känns som det är natten mest hela tiden iallafall all min lediga tid och jag får inte nåt gjort, borde göra massor men näh. Får försöka städa sen så fort Wilde har somnat. Idag har vi iallafall varit ute och gått, tur och retur till Domus och det kändes bra de då blir det extra steg på stegräknaren. :) Blir dock galen på min fot, ont ont ont! Men nu är det inte lika som förut sitter bara på samma ställe men är jämna plågor nu istället för jätteont nästan halta eller knappt känna de. Men vad är det för nåt?! Sitter på ovansidan det tycker jag är konstigast man använder ju liksom inte ovansidan foten direkt. Jaja det blir nog bra nångång ;) 

Nu längtar jag tills på torsdag, efterlängtad ledighet påbörjas kl 14 efter att ha jobbat 10 dagar på raken, när man är ledig får man passa på att göra saker man inte hinner annars så Sandra och William kommer hit för att umgås och så har jag bokat en klippning. En tjej som åker runt och klipper hemma har jag bokat, ska bli kul att testa nåt nytt :) tror jag ska behålla längden denna gången men klippa upp det och få till nåt bra med den gamla luggen. 

På fredag är det fullt upp med att träffa folk och umgås också sen är det äntligen lördag. Ska iväg och gratulera Liam på dagen sen vankas lite fest med goa vänner, så efterlängtat! :) och med det den ledigheten förbrukad och ja laddar för nästa ledighet på en dag som stavas ULLARED! Längtar så galet mkt efter detta hysteriska shoppingparadis med tidig morgon, lång resa, galna tanter och tusenlappar fattigare. :) 

Vet ni att jag saknar att sitta vid en dator och skriva? Blir liksom inte alls så mkt skrivet som jag vill, orkar inte engagera mej och skriva utförligt om saker, inte lika bra heller för den delen. Och inte lika fina bilder med mobilen som med systemkameran. Men mina läsare verkar hänga kvar iallafall trots lite halvdana inlägg. Men dåligt med kommentarer tycker jag allt! 


Visst ser denna god ut? Hämtade den på Coop förut. Gratis om man registrerar sin mejl på deras hemsida, jag var ju såklart tvungen att göra de. Gratis är gott eller hur? 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0