Måndag


 

Denna dagen startade på mindre trevligt vis, vaknade och tyckte det var väldigt ljust ute... Kollar klockan för att se hur långt de är kvar tills vi ska gå upp, paniiik inser att ja börjar jobba om 5 minuter. Klockan har inte ringt och Wilde 05,40 piiiip sover som en stock. Skämsmössan på och ringa till jobbet sen bråttom bråttom. 20 över 7 var Wilde på dagis och jag på jobbet. Och med de kan jag konstatera att jag för första gången försovit mej så ja kommit sent, inte okej! Jag gillart inte, jag är inte den som kommer sent :/ 

Jaja sen flöt dagen på, vi drog till gymmet när jag hade slutat och sen har jag även hunnit med att städa uppe, fixa i garderoben och renbädda. Gött de :) Fick lite kul i brevlådan idag med förresten, ett doftljus från Yankee candle som ska få förgylla lilla toan när de är klart där. Fått gratis genom lambi :) en tradera vinst kom för andra gången, hoppsan sa. Jo man tackar ;) (var en doftgran) och denna veckan lär det även ramla in massa kul paket. Mina skor från ellos, pappa och ingelas julklapp, goboken Disney till Wilde och hm paket med två tröjor till mig, vara bara helt jättetvungen att ha dom. Ja jag vet jag är helt omöjlig, men om ja loovar att jag inte köper några fler tröjor på ett tag?! 

Förutom att få massa paket är veckan ganska fulltecknad, jobb och nomineringsmöte imorn, Örebro och hämta motorn till 64 an på onsdag, jobb och meandi på torsdag och sen jobb fredag lördag. Söndag ja då får vi minsann ta oss tid att greja här hemma hoppas ja :)

Hur fina?! Billiga var dom med så ni kan nog förstå att ja va bara tvungen att ha dom ;) 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0