Ännu mera shopping -lyko


Skulle beställa färginpackning till mitt hår häromdagen och passade på att nappa på lykos erbjudande om att få en lyko julklapps box värde 300:- om man gjorde en orden. Och nyfiken tog över så jag beställde även en vanlig lykobox. Ungefär som Glossybox men billigare kostar bara 99:- och man får beställa den själv. Jag är svinnöjd med det paketet, väldigt mycket för lite över 200:-. Alltid fri frakt och poäng på gratisbio dessutom :) 

2*schampo&balsam. Fullsize volym dry schampo, och en 100ml likadan. Luktar underbart och grymt bra, kommer aldrig mer använda batistes efter att ha testa denna. Foundation & parfym prov, hand&nail creme, fullsize nagellack från depend och en fullsize maybelline mascara. Och hårinpackningen jag beställde själv. Tummen upp för lyko 👍



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0