Torsdag

 
Tillbringat första delen av dagen på jobbet , blött och kallt var det. Jag vill ha sol och fint, inte detta ostadiga, kalla och gråa vädret. Efter jobbet fick jag trampa iväg till vårdcentralen för ett snabbt besök, och sen vidare mot dagis. Mycket motion har jag fått idag iallafall :) När vi kom hem väntade en stor överraskning för Wilde (och för mig för den delen) pappan hade köpt en fyrhjuling till lillhjärtat. Gissa om Wilde är överlycklig? Köra mera, köra mera! :) Och dom har kört runt runt här ute.
 
Jag själv har roat mig med att plantera lite blommor i den stora krukan på altan. Skulle ha en änglatrumpet men dom var slut på affären så istället blev det en passionsblomma och runt omkring den vita petunior. Kul att testa nåt nytt, blir lätt samma planteringar annars för mig. Nu ska det bara köpas 2 hängade/amplar att sätta i krukorna på väggen så är altanen färdigblommad sen :)
 
Nu inväntar jag Revenge sen blir det sängen och ladda för veckans andra och för den delen sista arbetsdag. Härligt att veta att 3 lediga helger väntar nu. Och bara EN helg kvar att jobba innan semestern. Skönt för jag gillar ledig helgerna mest.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0